謝金燕掀裙露底


謝金燕掀裙露底


39 歲「電音女神」謝金燕噚晚喺「臺北最HIGH新年城跨年晚會」做表演嘉賓,一個接近30分鐘嘅表演前後換咗好多套衫,真係明益觀眾。謝金燕一 嚟到嘅時候, 著得非常密實,佢一身魔術師嘅造型出現,除咗個樣同一對手係冇嘢遮住之外,其他地方包到實一實,可以同性感扯唔上關係,相信喺嗰陣,好多觀眾 都好失望,但 唔係失望好耐,因為謝金燕入咗一入去背景後面3秒,一出嚟就變咗一身紅色短裙,真係一個好好嘅開場。



除 咗一身紅色短裙,謝金燕仲加多一個大頭盔,戴住咁大個頭盔,仲可以勁歌熱舞,真係幾威喎,不過都有失手嘅時候,個大頭盔因為太巨型,所以謝金 燕畀舞台支架 卡住,引到嘅觀眾喺台下大笑。之後仲有換到一身美式足球嘅盔甲,粗豪得嚟又不失性感。唱完謝金燕神曲《姐姐》嘅時候,佢突然轉身,掀起條裙, 露出咗條打底 褲,上面仲寫「姐姐」兩個字,掀起咗全晚嘅高潮。


謝金燕掀裙露底


之後喺台北完咗表演,佢就坐高鐵趕往去到高雄做倒數,5個鐘之內就搵咗600萬——新台幣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    KMNews 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()