Blogtrottr
新鮮快樂窩
娛樂生活奇聞趣事新聞焦點 美女正妹
thumbnail 張頴康
May 19th 2012, 20:35

張頴康

張頴康拍完真空照 報警求助

娛樂圈近日有人熱烈討論男藝人拍攝裸照之風氣,昨日一眾男星談及熱話,無綫藝人張頴康驚爆多年前曾被要求身穿魚網衣及在「冇內褲」情況下拍踩界照,事後曾報警求助。而港男袁偉豪及彭冠期則表示沒有拍過裸照。

▲圖:張頴康

近日有男藝人曾拍裸照成為熱門話題,並盛傳有相關名單流出,事件哄動全城!昨日一眾男星談及相關熱話,曾拍攝無綫劇集《談情說案》的無綫藝人張頴康驚爆多年前曾拍踩界照,他指對方以可贊助服裝為由,邀請他上寓所試衫,並向他展示黃宗澤的公開活動照片:「張相黃宗澤着住魚網衫,佢自稱有贊助黃宗澤,仲叫我試着件魚網衫!」

吩咐要「濕嘴」

由於不虞有詐,張頴康當時換上衣服,及後才發覺褲子很緊身,而對方除要求他不穿內褲,更吩咐他要「濕嘴」:「我覺得好古怪,好似想叫我『Lam脷』咁!」之後該男子表明是同性戀者,又着張跟他「搵食」,指可介紹有錢人給他認識:「我梗係一口拒絕!(佢有冇性要求?)如果佢咁提出,我就郁手!」深感不妥的他翌日向前經理人求助,對方幫他聯絡無綫高層並決定報警。另外,昨日張頴康與未婚妻麥雅緻於九龍灣選購床上用品,麥雅緻指張當日試完衫後「嬲爆爆」:「佢話啲衫同甫士好古怪,佢報警都係唔想有其他藝人再中招!」


▲圖:張頴康

「家明」:眼神古怪

而憑無綫劇《天與地》「家明」一角而為人熟悉的張景淳,亦曾於年前被邀拍攝照片:「我着住自己衫,雖然冇裸露兼冇同對方身體接觸,但就覺得對方嘅眼神好古怪,加上佢用嘅係普通傻瓜機,好唔專業,我就急急腳咁走咗!」他指對方事後仍有致電邀請拍照,但遭他拒絕。

至於一眾前港男亦表示沒有拍過裸照,當中包括李善恒、彭冠期及2007年冠軍袁偉豪。袁偉豪說:「我有影過啲Casting嘅相,全部有着衫。對方冇要求我剝衫,亦冇手多多,我好識保護自己,冇畀人騷擾!」而曾拍三級片《安非他命》的彭冠期則說:「我雖然拍過三級片,但只限電影,我冇再另外影過裸照,就算有,都係電影度Crop出嚟嘅!」

原文: 張頴康拍完真空照 報警求助

keyword: 張頴康

▼張頴康 相關影片:

Delicious Digg Evernote Facebook Google Bookmarks LinkedIn StumbleUpon Tumblr Twitter
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    KMNews 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()